Hotel Park, Slavonski Brod

Brend identitet luksuznog hotela

Kategorija: Vizualni identitet

Hotel Park je otvoren u Hrvatskoj - Slavoniji 1961. godine kao lijep i prepoznatljiv ugostiteljski objekt koji je stekao izvanrednu reputaciju u ugostiteljstvu i postao orijentir i središte društvenoga života grada. Nedavna obnova pretvorila je ovu povijesnu građevinu u najveći i najluksuzniji hotel u središtu grada s preko 60 soba, 4 kongresne dvorane, restoranom, vinskim barom i mnogim drugim sadržajima. Hotel Park je obnovom zadržao izvorni arhitektonski element prepoznavanja - stakleno pročelje, koje je sada prilagođeno modernoj arhitekturi.

Ambicija klijenta u smislu brendiranja je jednostavna - razviti autentičan i bezvremenski ugostiteljski brend koji će zadržati svoju izvornu živost i šarm hotela Park. U skladu s nastojanjem klijenta da se u vizualnom identitetu istaknu povijesno nasljeđe i tradicijske vrijednosti hotela, razvili smo dizajn koji je spoj tradicije i moderne arhitekture. Naša inspiracija za dizajn logotipa proizišla je iz originalno dizajnirane građevine hotela – koja je u to vrijeme bila primjer moderne arhitekture ispred svog vremena.

Konačni rezultat je bezvremenski i prepoznatljiv logotip koji je kombinacija naziva hotela i simbola koji prati obrise zgrade. Jednostavnost logotipa omogućuje njegovu primjenu na različitim dodirnim točkama s gostom. Također smo izradili knjigu grafičkih standarda koja definira temeljne elemente brenda, verbalne i vizualne, u konzistentnu priču, uključujući signalizaciju, tiskane materijale i unutarnje grafičke elemente.