Sky je novi brand lokalnog proizvođača sladoleda, koji nam se obratio s ciljem da za njegovu novu ukusnu deliciju osmislimo veseo i razigran vizualni identitet kao i dizajn pakiranja. Artisan Gelato je talijanski desert koji podsjeća na sladoled, ali sadrži manji postotak masti od sladoleda. Stvaranje brand identiteta za ovaj proizvod temeljilo se na svježini i prozračnosti, te smo inspiraciju za vizualni identitet pronašli u putovanjima i opuštenom ugođaju. Naš tim je osmislio interaktivan (promjenjiv) logotip, čiji je osnovni element tipografija. 
Logotip je sačinjen od tri slovna znaka od kojih se zadnji u datom trenutku upravo odvaja od tla i predstavlja balon punjen helijem.
Odličan način za implementirati logotip u stvarnome prostoru pokraj pokretnih ili stacionarnih prodajnih frižidera uz pomoć balona sa slovnim oblicima koji će i iz veće udaljenosti privlačiti pozornost svojim razigranim formama i asocirati izravno na dizajn logotipa.
 Odlučili smo koristiti Vag Rounded Next tipografiju koja svojim formama podsjeća na balone s helijem, ali i dalje zadržava dozu poslovnosti i ozbiljnosti. Na ovaj način smo zadržali svježiji i mladolikiji osjećaj logotipa. Logotip je izveden u živopisnim bojama koje su korištene da naglase širok spektar različitih i jedinstvenih okusa. Uz dizajn vizualnog identiteta, osmislili smo i koncept pakiranja za ovaj jedinstven artisan gelato. Klijent se odlučio izaći na tržište u pakiranjima pastelnih, ali također i jarkih boja, za koje smo osmislili teksture, kolor palete i dezen izveden preklapanjem i transparencijom slovnih znakova. Pakiranje zaista ističe autentičnost branda na jednostavan, ali prepoznatljiv način.

Sky Artisan Gelato

Vizualni identitet Sky

Kategorija: Vizualni identitet

Sky je novi brand lokalnog proizvođača sladoleda, koji nam se obratio s ciljem da za njegovu novu ukusnu deliciju osmislimo veseo i razigran vizualni identitet kao i dizajn pakiranja. Artisan Gelato je talijanski desert koji podsjeća na sladoled, ali sadrži manji postotak masti od sladoleda. Stvaranje brand identiteta za ovaj proizvod temeljilo se na svježini i prozračnosti, te smo inspiraciju za vizualni identitet pronašli u putovanjima i opuštenom ugođaju. Naš tim je osmislio interaktivan (promjenjiv) logotip, čiji je osnovni element tipografija. 
Logotip je sačinjen od tri slovna znaka od kojih se zadnji u datom trenutku upravo odvaja od tla i predstavlja balon punjen helijem.
Odličan način za implementirati logotip u stvarnome prostoru pokraj pokretnih ili stacionarnih prodajnih frižidera uz pomoć balona sa slovnim oblicima koji će i iz veće udaljenosti privlačiti pozornost svojim razigranim formama i asocirati izravno na dizajn logotipa.
 Odlučili smo koristiti Vag Rounded Next tipografiju koja svojim formama podsjeća na balone s helijem, ali i dalje zadržava dozu poslovnosti i ozbiljnosti. Na ovaj način smo zadržali svježiji i mladolikiji osjećaj logotipa. Logotip je izveden u živopisnim bojama koje su korištene da naglase širok spektar različitih i jedinstvenih okusa. Uz dizajn vizualnog identiteta, osmislili smo i koncept pakiranja za ovaj jedinstven artisan gelato. Klijent se odlučio izaći na tržište u pakiranjima pastelnih, ali također i jarkih boja, za koje smo osmislili teksture, kolor palete i dezen izveden preklapanjem i transparencijom slovnih znakova. Pakiranje zaista ističe autentičnost branda na jednostavan, ali prepoznatljiv način.

vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija
vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija
vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija
vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija
vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija
vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija
vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija
vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija
vizualni identity sky logotype dizajn shift grafička agencija