Genel d.o.o. Mostar je poduzeće za proizvodnju, trgovinu i informatički inžinjering. Djelatnost klijenta obuhvaća prodaju i servisiranje informatičke i srodne opreme te projektiranje i postavljanje mreža na području Bosne i Hercegovine. S konstantnim ciljem poboljšanja kvalitete i usluge za svoje klijente, Genel se odlučio za sveobuhvatni redizajn vizualnoga identiteta. Tehnološke tvrtke trebaju jedinstven identitet, koji će vjerodostojno komunicirati svrhu i obećanje tvrtke. Shift je dobio zadatak kreirati stratešku platformu i novi vizualni identitet koji će klijentu poručiti što brend čini za njih i koje su mu prednosti i to komunicirati u svim dodirnim točkama. Vizualni identitet tvrtke Genel definiran je logotipom koji svojom prepoznatljivom tipografijom i intervencijom na pojedinim slovnim znakovima komunicira s promatračem na dvije razine. Prva je signal koji se provlači kroz natpis imena tvrtke u vidu intervencija na tipografiji, a koji direktno sugerira na djelatnost firme, a druga razina je trojstvo usluga koje Genel nudi; fiskalni sustavi, informatika te signalni sustavi - svaka od crtica u znaku predstavlja po jednu uslugu te kroz implementaciju vizualnog identiteta te crtice dobivaju ulogu dekorativnog elementa, ali i neke vrste vodiča kroz web stranicu i ostale elemente komunikacije. Odabir boje sugerira poslovnost i ozbiljnost, ali je i spona s prethodnim vizualnim identitetom.

Genel d.o.o. Mostar

Novi vizualni identitet GENEL

Kategorija: Vizualni identitet

Genel d.o.o. Mostar je poduzeće za proizvodnju, trgovinu i informatički inžinjering. Djelatnost klijenta obuhvaća prodaju i servisiranje informatičke i srodne opreme te projektiranje i postavljanje mreža na području Bosne i Hercegovine. S konstantnim ciljem poboljšanja kvalitete i usluge za svoje klijente, Genel se odlučio za sveobuhvatni redizajn vizualnoga identiteta. Tehnološke tvrtke trebaju jedinstven identitet, koji će vjerodostojno komunicirati svrhu i obećanje tvrtke. Shift je dobio zadatak kreirati stratešku platformu i novi vizualni identitet koji će klijentu poručiti što brend čini za njih i koje su mu prednosti i to komunicirati u svim dodirnim točkama. Vizualni identitet tvrtke Genel definiran je logotipom koji svojom prepoznatljivom tipografijom i intervencijom na pojedinim slovnim znakovima komunicira s promatračem na dvije razine. Prva je signal koji se provlači kroz natpis imena tvrtke u vidu intervencija na tipografiji, a koji direktno sugerira na djelatnost firme, a druga razina je trojstvo usluga koje Genel nudi; fiskalni sustavi, informatika te signalni sustavi - svaka od crtica u znaku predstavlja po jednu uslugu te kroz implementaciju vizualnog identiteta te crtice dobivaju ulogu dekorativnog elementa, ali i neke vrste vodiča kroz web stranicu i ostale elemente komunikacije. Odabir boje sugerira poslovnost i ozbiljnost, ali je i spona s prethodnim vizualnim identitetom.

logotip, genel, vizualni identitet
vizualni identitet, logo, shift, graficki dizajn
promotivni materijali, vizualna komunikacija, dizajn loga
grafički dizajn, vizualni identite, shift
brend, dizajn, logo, vizualna komunikacija
grafički dizajn, vizualni identitet, brendiranje
dizajn vizitki, logo, grafički dizajn, shift
web dizajn, grafički dizajn, web stranica, logo
oslikavanje automobila, shift dizajn, logo