Uzgoj maslina se tijekom posljednjih petnaest godina u jugoistočnoj Europi značajno povećao zbog sve veće potražnje za kvalitetnim maslinovim uljem. Blaga hercegovačka klima i suha, sunčana ljeta omogućili su širenje maslinarstva i na našem području. Stalni porast konkurencije, domaće, ali i iz uvoza, razlog su zbog kojeg se proizvođači odlučuju na razvoj vlastitog brand identiteta koji će njihov proizvod učiniti prepoznatljivim. Naša agencija je osmislila vizualni identitet branda i dizajn ambalaže za domaćeg proizvođača maslinovog ulja Leženić iz neumskog zaleđa, točnije iz Ilinog polja. Brand je ime dobio po prezimenu vlasnika ove obiteljske uljare, a dizajn ambalaže se temelji na minimalističkom pristupu koji objedinjuje tipografske elemente i motiv ploda masline skriven u slovnom znaku „Ć“ te pozadinsku ilustraciju u stilu starinskih gravura. Logotip je elegantan i izveden u bijeloj boji s intervencijom na posljednjem slovnom znaku imena branda. Ovo je bio učinkovit način da se stvori kontrast između vizualnih elemenata i jednostavne tamnozelene ambalaže proizvoda, te da se na moderan način istaknu vrijednosti proizvoda. Ilustracija grančice masline simbolizira prirodu i prirodno porijeklo proizvoda, dok slovni znak "Ć" povezuje cjelokupni koncept s imenom branda.

Leženić maslinovo ulje

Brand identitet i dizajn pakiranja maslinovog ulja

Uzgoj maslina se tijekom posljednjih petnaest godina u jugoistočnoj Europi značajno povećao zbog sve veće potražnje za kvalitetnim maslinovim uljem. Blaga hercegovačka klima i suha, sunčana ljeta omogućili su širenje maslinarstva i na našem području. Stalni porast konkurencije, domaće, ali i iz uvoza, razlog su zbog kojeg se proizvođači odlučuju na razvoj vlastitog brand identiteta koji će njihov proizvod učiniti prepoznatljivim. Naša agencija je osmislila vizualni identitet branda i dizajn ambalaže za domaćeg proizvođača maslinovog ulja Leženić iz neumskog zaleđa, točnije iz Ilinog polja. Brand je ime dobio po prezimenu vlasnika ove obiteljske uljare, a dizajn ambalaže se temelji na minimalističkom pristupu koji objedinjuje tipografske elemente i motiv ploda masline skriven u slovnom znaku „Ć“ te pozadinsku ilustraciju u stilu starinskih gravura. Logotip je elegantan i izveden u bijeloj boji s intervencijom na posljednjem slovnom znaku imena branda. Ovo je bio učinkovit način da se stvori kontrast između vizualnih elemenata i jednostavne tamnozelene ambalaže proizvoda, te da se na moderan način istaknu vrijednosti proizvoda. Ilustracija grančice masline simbolizira prirodu i prirodno porijeklo proizvoda, dok slovni znak "Ć" povezuje cjelokupni koncept s imenom branda.

Brand identitet i dizajn pakiranja maslinovog ulja Leženić
Brand identitet i dizajn pakiranja maslinovog ulja Leženić
Brand identitet i dizajn pakiranja maslinovog ulja Leženić
Brand identitet i dizajn pakiranja maslinovog ulja Leženić