Vina Zadro d.o.o.

Vizualni identitet kolekcije proizvoda - rakije Zadro

Proizvodnja rakije na ovim prostorima datira još iz 14. i 15. stoljeća. Proizvodi se od različitih vrsta voća, a u Hercegovini već tradicionalno uglavnom od grožđa. Odlični klimatski uvjeti koji pogoduju uspješnosti uzgoja različitih vrsta-sorti voća te samoniklog bilja pridonijeli su tomu da danas u ponudi nalazimo raznovrsne likere.

Vinarija Zadro iz Domanovića, već odavno je prepoznala odlične uvjete za uzgoj vinove loze, proizvodnju vina, a tim i izvrsne rakije. Ovaj put odlučili su na tržište plasirati rakiju lozovaču, travaricu s čak 32 trave, te liker višnjevaču.

Dizajn ambalaže i etikete klijent je odlučio temeljiti na priči o prijateljstvu, čašici razgovora uz čašicu izvrsne hercegovačke lozovače, ali i prikazati kako je to sve izgledalo nekada u stara vremena. Agencija Shift osmislila je prigodnu ilustraciju koja vjerodostojno priča priču o samom procesu proizvodnje rakije te dugogodišnjem prijateljstvu i suradnji suvlasnika vinarije. Dizajn etiketa temelji se na jednobojnoj ilustraciji koja je osnova kompletne linije proizvoda, ali različite intervencije u akvarelu, uvijek drukčije s obzirom na vrstu pića, stvarajući tako podlogu za daljnje širenje kolekcije za nove okuse i kombinacije.