Izvor rijeke Lištice, odnosno Vrelo Borak, mjesto je odakle naš klijent crpi ovaj izuzetni dar prirode - vodu Leda. Početkom ove godine odlučili su se za redizajn ambalaže. Klijent je pred nas postavio zahtjev da njihova ambalaža zablista u modernijem i življem izgledu, kako bi se dugoročno ostvarilo povećanje učestalosti dnevne potrošnje, kao i probijanje do šire publike. Zajedno smo definirali osnovne karakteristike kojima bi novi dizajn trebao odisati - prije svega svježina i čistoća punjenja. Posebnu pažnju posvetili smo modernom prikazu samoga brenda. Izazov i zadatak naše agencije bio je oživjeti obećanje brenda, kroz vjerodostojno pozicioniranje koje će uz prigodan dizajn na potrošača prenijeti  upravo taj osjećaj svježine i čistoće. Nova ambalaža nužno je trebala diferencirati klijenta od sve mnogobrojnije konkurencije i kao takva ostaviti snažan dojam na policama dućana. Uspostavom snažne komunikacijske hijerarhije Leda je dobila mnogo snažniji i dominantniji tržišni nastup. Nova ambalaža ističe bit proizvoda - prirodnu izvorsku vodu. Korištenjem živih boja i prepoznatljivim natpisom potrošačima je ostavljena mogućnost lakog prepoznavanja brenda. Nova ambalaža kod potrošača budi osjećaj svježine i podsjeća ga na nevjerojatan brdski krajolik u kojem je skriven izvor. Redizajnom ambalaže istaknuta je osnovna poruka brenda, a to je čistoća i prirodnost punjenja. Novi dizajn prilagodili smo na 6 različitih dimenzija ambalaže.

Lukas Nakić d.o.o.

Vizualni identitet prirodne izvorske vode Leda

Izvor rijeke Lištice, odnosno Vrelo Borak, mjesto je odakle naš klijent crpi ovaj izuzetni dar prirode - vodu Leda. Početkom ove godine odlučili su se za redizajn ambalaže. Klijent je pred nas postavio zahtjev da njihova ambalaža zablista u modernijem i življem izgledu, kako bi se dugoročno ostvarilo povećanje učestalosti dnevne potrošnje, kao i probijanje do šire publike. Zajedno smo definirali osnovne karakteristike kojima bi novi dizajn trebao odisati - prije svega svježina i čistoća punjenja. Posebnu pažnju posvetili smo modernom prikazu samoga brenda. Izazov i zadatak naše agencije bio je oživjeti obećanje brenda, kroz vjerodostojno pozicioniranje koje će uz prigodan dizajn na potrošača prenijeti  upravo taj osjećaj svježine i čistoće. Nova ambalaža nužno je trebala diferencirati klijenta od sve mnogobrojnije konkurencije i kao takva ostaviti snažan dojam na policama dućana. Uspostavom snažne komunikacijske hijerarhije Leda je dobila mnogo snažniji i dominantniji tržišni nastup. Nova ambalaža ističe bit proizvoda - prirodnu izvorsku vodu. Korištenjem živih boja i prepoznatljivim natpisom potrošačima je ostavljena mogućnost lakog prepoznavanja brenda. Nova ambalaža kod potrošača budi osjećaj svježine i podsjeća ga na nevjerojatan brdski krajolik u kojem je skriven izvor. Redizajnom ambalaže istaknuta je osnovna poruka brenda, a to je čistoća i prirodnost punjenja. Novi dizajn prilagodili smo na 6 različitih dimenzija ambalaže.

Vizualni identitet prirodne izvorske vode Leda
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda
shift mostar grafički dizajn
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda
izvorska voda leda dizajn etiketa za boce
dizajn etikete boce voda leda
dizajn ambalaže etiketa za bocu shift mostar agencija
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda
shift agencija mostar dizajn logotipa leda voda oslikavanje vozila