Regionalno tržište instant vitaminskih napitaka specifično je po dobro uravnoteženoj konkurenciji koju čini nekoliko etabliranih brandova, ali i nestabilnome ponašanju potrošača zbog niske odanosti jednoj marki, osobito u HoReCa sektoru. Da bi bio uspješan u ovakvim uvjetima konkurencije, novi proizvod mora imati neobičan - drukčiji pristup sa zadatkom izgradnje vlastitog identiteta koji bi ga diferencirao od ujednačene konkurencije, te mu pomogao prilagoditi se ukusima potrošača. Sam naziv marke "Mar"  je drugačiji i proizvod znatno diferencira, jer za razliku od konkurentskih napitaka ne asocira izravno na vitamine niti voće, već sugerira dobrobiti konzumacije prizvoda i stvara neposredne asocijacije na more, osvježenje, energiju, ljeto i aktivan životni stil/ritam. Navedene asocijacije su pored verbalnog identiteta, dodatno naglašene vizualnim identitetom i dizajnom ambalaže kroz seriju piktograma koji predstavljaju različite ljetne motive i tople dane provedene na plaži. Uz to odvažan odabir boja pomaže da MAR bude dovoljno drukčiji brend te da bude osobit. Napravljen je brand manual s prikazima identiteta brenda u dizajnu i grafičkoj primjeni na raznim promotivnim materijalima.

MAR vitaminski napitak

Brend identitet za novi vitaminski napitak MAR

Regionalno tržište instant vitaminskih napitaka specifično je po dobro uravnoteženoj konkurenciji koju čini nekoliko etabliranih brandova, ali i nestabilnome ponašanju potrošača zbog niske odanosti jednoj marki, osobito u HoReCa sektoru. Da bi bio uspješan u ovakvim uvjetima konkurencije, novi proizvod mora imati neobičan - drukčiji pristup sa zadatkom izgradnje vlastitog identiteta koji bi ga diferencirao od ujednačene konkurencije, te mu pomogao prilagoditi se ukusima potrošača. Sam naziv marke "Mar"  je drugačiji i proizvod znatno diferencira, jer za razliku od konkurentskih napitaka ne asocira izravno na vitamine niti voće, već sugerira dobrobiti konzumacije prizvoda i stvara neposredne asocijacije na more, osvježenje, energiju, ljeto i aktivan životni stil/ritam. Navedene asocijacije su pored verbalnog identiteta, dodatno naglašene vizualnim identitetom i dizajnom ambalaže kroz seriju piktograma koji predstavljaju različite ljetne motive i tople dane provedene na plaži. Uz to odvažan odabir boja pomaže da MAR bude dovoljno drukčiji brend te da bude osobit. Napravljen je brand manual s prikazima identiteta brenda u dizajnu i grafičkoj primjeni na raznim promotivnim materijalima.

brend identitet za vitaminski napitak - dizajn vrećice
brend identitet za vitaminski napitak - dizajn kartonskih kutija
brend identitet za vitaminski napitak - dizajn etikete
brend identitet za vitaminski napitak
brend identitet za vitaminski napitak
brend identitet za vitaminski napitak
brend identitet za vitaminski napitak
brend identitet vitaminski napitak